Klachten


Wij vinden het erg belangrijk dat U tevreden bent over de dienstverlening van iVALIDATIE en dat u goed geholpen wordt. U kunt dan ook altijd direct contact opnemen voor een vraag of overleg over onze dienstverlening via telefoonnummer 020-3450034 of e-mail info@ivalidatie.nl en wij helpen u graag.

Klacht indienen

Mocht u na overleg toch een klacht in willen dienen dan kunt u dit schriftelijk doen via info@ivalidatie.nl onder vermelding van klacht.

Wat gebeurt er met uw klacht?

U ontvangt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op over uw klacht. Normaal gesproken hopen wij samen met u binnen 7 werkdagen tot een oplossing te komen.

Niet tevreden met de geboden oplossing?

In het geval dat u niet tevreden bent met de geboden oplossing dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie van de Stichting Tuchtrecht NRVT. U kunt een klacht indienen bij NRVT Tucht via info@nrvttucht.nl of per post.

Stichting Tuchtrechtspraak NRVT
Postbus 4136
3006 AC ROTTERDAM